söndag 4 december 2011

4 december!

Tjenare! Sitter här i sängen och kollar på Kourtney and kim take New York ( där Simon Huck är med, som faktiskt gått bakom mig och promenerat hunden i NYC! ) och smuttar lite vatten.Yes, ska försöka skippa allt som heter läsk och energidryck och bara dricka vatten den närmsta veckan! Önskar mig själv ett starkt lycka till. Kan också meddela att jag just nu har lysande gula naglar eftersom  att jag lät tjejen måla dem nyss.Killens kommentar var " dina händer ser gamla ut" och tja, jag kan väl faktiskt hålla med honom! hehe.

Söndagen har spenderats hemma i Westfield med en skön sovmorgon, pepparkakor till frukost och sedan blev det en lång, och kokande het, promenad till downtown för att möta upp Line. Klädde mig dock alldeles för varmt, folk gick till omkring med shorts ( även om det def var att klä sig för lite!) Men linne, tröja, tjocktröja, min nya jacka som är en " 2 i en" supertjock vinterjacka & halsduk var absolut för mycket! Jäklar! Hur är vädret i Sverige just nu? :)
Vi möttes på Staris och sedan blev det en sen lunch på paneras, med tomatsoppa i en brödskål som vanligt! Sedan skulle Line jobba och jag satt kvar och mötte sedan upp Gesa. Blev en brownie och sedan bio! Tower Heist, riktigt bra! Och sedan blev det en tripp till Target där vi köpte julklappar. Ska nämligen dela ut julklappar på au pair mötet imorgon, mycket spännande! Så en lagom lugn och mysigt söndag!

Christmas spectacular show igår var föresten underbar! Med gogo- tjejer ( som var sjukt synkade)  kameler, får och jultomten såklart, riktig julkänsla fick man! :)

Ha det fint! <3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar