tisdag 20 december 2011

Tisdagkväll!

Hejhej! Ligger här och slötittar lite tv, har nämligen precis kommit hem & har slutat jobba. Skönt att relaxa lite på rummet då! :)

Dagen började annars med att skjutsa barnen till skolan så klart, och sedan mötte jag upp Line på Westfield diner för god frukost! Finns väl inget bättre sätt att starta dagen på än med en stadig frukost? För mig blev det i alla fall grekiskt yogurt med frukt, mumma. Även om jag måste medge att yogurten starkt påminde mig om philadelphia-ost! Nyttigt ju, haha. Efter detta så drog vi till marshalls och target där jag bland annat köpte skor till nyår och jul! :) Efter detta var det hem för skypedater och sedan var det dags att hämta barnen igen.

Så, ja, bra dag hitintills! Nu ska jag möta upp Elin och Line på Rock and Joes!
Ha det fint! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar