torsdag 22 december 2011

Lycklig!

Hejhej, hoppas allt är fint med er! Här är det enormt bra! Känner mig så lycklig, just nu sitter familjen på ett plan på väg hit! Destination New York! Så ikväll så kommer jag äntligen att få träffa dem igen för första gången på 5 1/2 månad! Så ikväll så åker jag tillsammans med Line in till New York för att möta upp dem! Längtar så!

Och sedan imorgon så kommer familjen få träffa värdfamiljen. Ska nämligen åka in direkt efter skolan med barnen för att sedan möta upp båda familjerna. Ska bli spännande, kommer verkligen bli som att två världar möts! Och efter att vi haft middag i the city så stannar jag kvar hos familjen i New York. Där vi firar julafton, och sedan på söndagen så går kryssningen- florida-Bahamas från Manhattan! Kan inte ens förklara hur bra detta känns. Men det bästa kommer bli att bara få umgås med familjen igen !

Nej, nu ska jag in i duschen och sedan fortsätta att packa!

Så ha en underbar julafton och nyår nu, och njut av vänner och familj! <3

Vill också tacka Ingegerd för det fina kortet jag fick, tack så jättemycket!


4 kommentarer:

  1. ha en God Jul och underbar resa! Carina

    SvaraRadera
  2. God Jul från alla grannar i Näs.
    Hoppas att resan gick bra för de gamle och att de inte är för jet legade nu idag.

    Ha en underbar jul alla Anderssons Här hemma har vi en fin Vårdag... och det känns inte alls som jul.

    ta med Per till rockefelelr center så att han kan isfiska lite,,

    Hälsningar
    Jonas

    SvaraRadera
  3. Johanna Kolla detta från Hembygden
    Sveriges Fulaste gran står i Virestad

    http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=106&artikel=4873653

    God Jul
    Grannen

    SvaraRadera
  4. Gott Nytt År på er alla Anderssons. Vi saknar er här i Näs. -6 i morse och ingen som vill bada Bastu.... Kom hem
    Jonas

    SvaraRadera