måndag 2 januari 2012

Tillbaka efter en underbar semester!

Hejhej igen bloggen, det var ett tag sedan nu! Har ju hunnit passera både julafton, nyår och jag vet inte vad men jag hoppas att ni alla har haft det underbart, för det har jag haft minsann! Har varit otroligt skönt att träffa familjen igen äntligen och att bara få umgås i en vecka. Var värt hur mycket som helst. och jag känner verkligen att jag nu fått ny energi!

Och kryssningen då? Minst sagt händelserik och vi har bland annat hunnit med ett stop i Florida för att kolla på delfiner & aligatorer, stop i otroligt vackra Bahamas, några riktigt härliga dagar solandes på båtens däck till sjöss så får vi ju inte glömma ett festfyllt nyår som firades in med det traditionella ten-nine-three (-)- two-one- Happy New Year! Finns så mycket att berätta men klockan börjar just nu bli mycket och imorgon är det jobb som väntar. 

Idag har jag i alla fall varit ledig och dagen har spenderats på gymmet, känner mig verkligen taggad för ett hälsosammare 2012 nu faktiskt! Har också blivit slapp på rummet, packat upp bland annat. Och nu precis så har Line varit här för att kolla på One day, otroligt bra bok och film! :) 

Godnatt och gott nytt år på er! 2012 kommer bli toppen tror jag! 




Har många bilder men jag bjussar på dessa två idag! Nyår samt aligator jakt i florida!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar