torsdag 19 januari 2012

Far får får får? Nej får får lamm

Tjena på er! Läget denna torsdag? Här i Westfield är det fint tycker jag, solen skiner, graderna runt nollan och jag ligger här och chillar med musik innan jag ska hämta barnen från skolan. Har också lyckats spendera en timme på crosstrainern imorse, och jag kan faktiskt starkt rekommendera att ta med en bra bok till gymmet! Funkar utmärkt att läsa på cykeln eller crosstrainern, eller ja, det går i alla fall helt okej att läsa på crosstrainern. Löpbandet kan man dock glömma, haha!

Men ja, kändes som att jag behövde röra på mig imorse efter igår kväll! Killen hade nämligen en så kallad " father and son bake off" i skolan, vilket betyder att barnen och mammorna, inga pappor som bakar här inte, haha, bakade en massa gott som man sedan tog med sig till gympasalen för att ställa ut, och som sedan alla fick ta ifrån! Vi bakade själva cupcakes med spygrön frosting på, var godare än de såg ut måste jag säga! Missade dock att det tydligen var en tävling, den som bakade den finaste kakan vann, så där var vi ju ganska så körda! Men kul var det i alla fall att baka, och bäst var det att smaka på allt gott! Mamman sa att hennes väninna hade bakat till detta i 3 dagar, så ni fattar nog hur det såg ut i gympasalen! Farligt, farligt, men härligt!

Nu måste jag dra, hörs senare! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar