måndag 16 januari 2012

16 Januari!

Tjena damer och herrar! Hoppas att allt är fint och att helgen har levererat, för det har den gjort här borta tycker jag!

 Igår så drog jag nämligen till Bridgewater commons mall för att, för första gången på mer än ett halvår, träffa min vän Melanie igen! :D Var en sådan otrolig känsla att få träffa och krama om henne igen, och vi hade en hel del att snacka om. Hon har ju också blivit au pair i byn Far hills som ligger på ca 40 min avstånd från mig, inte helt fel! Var i alla fall så skönt att träffas och bara hänga en dag! Och att jag nu har henne 40 min iväg känns rätt skönt det med!

Och idag så är det Martin Luther day här borta vilket har gett mig en extra ledig dag! Barnen var nämligen lediga från skolan och likaså föräldrarna, så idag så tog jag sovmorgon, drog på lunch med Line, och sedan så har jag göttat mig hemma med paradise hotel norge, ett långt varmt bad och nu precis så gick jag en runda med A, kände att det satt riktigt fint denna soliga vinterdag faktiskt!

Och nu blir det ytterligare lite göttandes innan jag och Gesa drar ut för glass, ja, inte ens vinterkylan hindrar oss minsann!



Här har vi Melanie på Cheesecake factory! :D


Otroligt goda burgare!


Och cheesecaken ska vi inte tala om! haha :) 

1 kommentar: