lördag 14 januari 2012

Like glitter's raining on me

Godkväller! Ligger i sängen och slänger in ett snabbt inlägg innan jag avrundar för idag, är så himla trött! Håller ni inte med om att man blir trött av nästan allt, av att vara aktiv och träna, av att jobba med hjärnan, av att bara slappa en hel dag. Vad blir man pigg av egentligen, kaffe?

Har i alla fall haft en riktig härlig lördag som började med lindt choklad och skype med mamma & mormor, kan dagen bli annat än härlig då? tror knappast det! Efter skype så tog jag det chill och stack sedan till Line och sedan vidare till Livingstone mall för, hörde jag rätt? , shopping såklart! GUD vad jag älskar att shoppa! :D Haha, nej men vi åt god mat och kikade i affärer. Och så hittade vi den bästa affären, Candy land! Där de hade, inte riktigt men nästan, svenskt lösgodis! I alla fall några sorter! Och det var en väldigt dyr men efterlängtad godispåse kan jag säga, mums! 

Har också börjat snöa lite smått här i jersey men jag hoppas att det inte lägger sig, känner inget alls behov av snö just nu eftersom att jag försöker intala mig själv att våren snart är på g! haha. Men, ha det så fint så hörs vi! 

Natti! 


Mamma och mormor vet varför jag köpte detta, hehe


Line kör manuellt i sin nya bil! En växelspak har jag inte sett på ett halvår nu, haha. Eller ja, en med alla växlar! 





Candy land hörni, Candy land! <3




Och sedan kom snön! :( 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar