måndag 23 januari 2012

Ignite the light and let it shine..

Tjena! Måndagkväll här och ute så öser det ner samt är helt dimmigt har jag hört, antar att den snö vi samlat på oss under helgen kommer att vara icke existerande imorgon. Men det är helt okej, vet inte om jag nämnt det innan men amerikanarna och snö är ingen bra kombination. Att det kallar ett snöfall för en snöstorm säger ju det mesta ärligt talat.

Annars så rullar allt på här, har spenderat dagen på gymmet och med tvätthögen och nu ikväll så blev det chill här på rummet för omväxlingens skull. Jag och Gesa har ju egentligen våran DQ-kväll idag, för att liva upp måndagen lite liksom, men det känns som att jag har lyckats kränga nog med onyttigheter för att räcka hela denna veckan i helgen som gått. Så ett klokt val att avstå idag!

Såg föresten också en welsh springer spaniel förra veckan då jag hämtade upp tjejen efter girl scouts! Oh, va roligt det var och vad jag saknar min Honey! Uttrycket " Home is where the dog is" stämmer nog rätt bra tror jag. Ska bli så härligt att få gå promenader med henne ute i skogen igen!

Nej, avrundar här.
Ha det gött!


Något annat jag saknar så mycket! Goda middagar med familjen hemma i Näs! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar