lördag 7 januari 2012

Swedish power!

Hejsan folks! Lördag var det här, härligt! Och idag så skulle ni faktiskt alla varit här i Westfield, 18 grader har vi haft som högsta temperatur idag, 18 jäkla grader! 7 Januari! Jag fattade verkligen ingenting när jag gick utanför dagen, det var varmt med skinnjacka, ofattbart, men självklart hur skönt som helst. Himlen var blå, solen stekte på, våren kikade fram helt enkelt. Önskar att vädret kunde fortsätta att vara såhär underbart, man kan ju alltid hoppas!

Lördagen började annars med ett fat gröt och efter det så kom Gesa och hämtade upp mig och vi drog till JCC, Westfields " judiska gym "för lite simning och relaxande i deras hot tub, riktigt härligt! Efter detta så drog vi till downtown där vi mötte upp Line för lunch på Qudaba, deras chicken burrito är fortfarande oslagbar! Drog sedan till Rock and Joes för varm choklad, hem för att vila en stund. Och sedan så drog vi Westfields bio, Rialto, för att kolla på nya Mission impossible  filmen! Rekommenderar!

Och jag måste också ge lite credit till Sverige i detta inlägg känner jag! Vi, ja alltid när det händer något bra så är det vi, något dåligt ni, ja ni fattar. Vi har bidragit med otroliga böcker & filmer, Män som hatar kvinnor trilogin tex, som ni blivit lite av en hollywood sensation. Vi vann nyss JVM i hockey! :D Och nu när jag kollade på mission impossible så är vi banne mig representerade även där. Michael Nyqvist har nämligen en stor roll och har i filmen ett långt tal på svenska! Det, är inte dåligt faktiskt.

Nej, nu ska jag relaxa till filmen Signs som jag lånat. Imorron väntas jobb!

Lite fler bilder från semestern! :)




















3 kommentarer: