lördag 28 januari 2012

Lördag!

Godmorron! Haha, det var nog jäklar en av de första gångerna jag skriver det här på bloggen! När jag tänker efter så skriver jag nästan alltid här antingen sent på eftermiddagen eller på kvällen. Så ja, förändringens tid är inne! Eller inte kanske..

Hade i alla fall en trevlig fredag igår! Började med att jag sprang 7 km på löpbandet, fick dock avbryta & vila en stund i halvtid pga näsblod. Snacka om att det är något jag hatar, usch. Stod  i alla fall bredvid en kille och sprang hela tiden nästan, och när jag äntligen hade sprungit klart så kollade han på mitt löpband där det stod hur  länge jag sprungit och så sa han " You win" Lite  roligt faktiskt! :)
Också något jag kommer sakna från Amerika, öppenheten och att människor inte skäms så mycket för att snacka och le till folk man aldrig träffat förut. Ett trevligt inslag i vardagen ju!

Tog också en runda och hälsade på i Näs igår mitt i fredagsmyset, eller ja, via skype såklart! Men det är ju det som är så härligt. Det känns nästan som att man verkligen är där! När man hör att någon håller på i köket, Honey skäller på något eller någon i bakgrunden, osv. Allt är som vanligt liksom! :) Efter att jag slutat igår så hängde jag i alla fall med Gesa och Line! Jag och Line planerade mat på Cosimos, men kön där var nog på nästan 45 min, så det blev Qudaba istället med alla 12 & 13-åringar i stan, hehe. Efter detta så hämtade vi upp Gesa och drog på bio, One for the money. Inte det bästa jag sett i mitt liv kanske, hehe.

Och nu så sitter jag på rummet och " jobbar". Måste vara hemma, trots att ingen annan är det. Eftersom att jag tjejen kommer hem vid 1 och då ska jag hänga med henne en kvart till pappan kommer hem. Så lördagsunderhållningen denna morgon fick bli choklad och paradise hotel! Men förhoppningsvis så ska jag och Gesa ut och vandra senare idag, i the Watchung reservation! Hoppas på att vädret håller bara!

Men ha det fint så hörs vi! 



Gesa & Line! :)


Rock and Joes igårkväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar