fredag 20 januari 2012

Det är fredag! :D

Hallå! Hoppas allt är kanon, det är ju fredag trots allt! Här är himlen blå och solen skiner på, dock så är det snö-varning ikväll men det väljer jag att ignorera. Ibland så kan det faktiskt funka!

Och Saras avskedsfest igår var jättetrevlig! Vi var ett riktigt härligt gäng tjejer och allt som allt faktiskt 6 stycken svenskar! Som Ida sa så har jag inte befunnit mig i ett rum med så många svenskar på ett antal månader nu, närmare bestämt 6 1/2! hehe. Men ja, jättetrevligt var det i alla fall! Det ända sorliga att det var just en avskedsfest då. :/

Nej, nu så ska jag ta tag i tvätten! Har både mina egna plus barnens kläder som ska vikas och läggas in. Ha en kanon fredagskväll och njut av all mat & godis! Det saknar jag!





Slänger in två helt random bilder på mig från Princeton i somras, så fint var där! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar