torsdag 12 januari 2012

We know this type of life doesn't come with instructions

hejhej! Sitter här och varvar mellan tv:n och datan. Kollar nämligen på deal och no deal på tvn, familjen och jag spelade faktiskt det när vi var iväg på kryssningen, riktigt roligt spel! Och så kollar jag samtidigt på sofis mode på datan, haha. Känns dock som det blev lite för mycket på en gång för jag fick nyss en rejäl huvudvärk, mindre roligt!

Annars så är det redan torsdag idag, veckorna går rätt så fort alltså! Och fredag imorgon vilket är rätt så grymt!  Och idag då, spenderade faktisk en hel timme på crosstrainern imorse, kunde riktigt känna den fräna lukten av de brända kalorierna, jisses! haha. Nej men redan igår kväll så kände jag hur mycket energi jag hade i kroppen, jag ville bara motionera! Och det brukar jag aldrig känna annars, men här så är allt så annorlunda.  Den ända gången/ tillfället jag är aktiv på dagarna är då jag är på gymmet, annars ligger jag och kollar tv, viker tvätt, skjutsar rundor. Man rör sig alltså inte. Hemma så brukade man ju gå omkring i skolan hela dagen, komma hem och gå med vovven. Man rör sig liksom hela tiden, här är saken en helt annan. Här är bilen,inte hunden, människans bästa vän! ;)

Nej, nu ska jag återvända till tvn! Hatar förövrigt att deltagarna i amerikanska deal och no deal, aldrig kan nöja sig! Hela publiken skriker liksom NO DEAL, när det står flera miljoner på spel. Och personen säger glatt att NO DEAL, lie mindre glada blir de dock då de öppnar " fel väska" och förlorar hur mycket pengar som helst. Ibland är det bra att nöja sig med det man har och inte alltid sukta efter mer. jaja,
Ha det fint, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar