fredag 6 januari 2012

I like it like that

Hejsan! Fredag eftermiddag/ kväll här nu, hur skönt!? Hela helgen framför sig så jag sitter bara och njuter. Måste också säga att denna veckan gått snabbare än snabbast, känns som onsdag idag alltså.

Dagen har annars varit en helt vanlig vardag för mig, skjutsade barnen till skolan, körde till gymmet där jag mötte upp Line för en workout.Idag blev det faktiskt en hel timme på rullbandet, var rätt så slut efter det passet ja. Och förövrigt så har gymmet verkligen varit fullknökat med folk denna vecka. Alla dessa nyårs löften alltså, Line & jag tror att de håller max 3 veckor, haha!  Och sedan så kommer vi bara se de vanliga " stammisarna" som man ser där varje dag. De flesta som jag ser är faktisk människor som går varje dag, för ett år sedan hade jag nog aldrig på en miljon år trott att jag själv skulle göra det. Men, tid gör mycket, och har man 6 timmars ledighet mitt på dagen så är det faktiskt betydligt lättare att ta sig tid till det!

Och ikväll så väntas det faktiskt lite fredagsmys! Middag & sedan bio med Line,Sara, Ida och Elin! Ska kolla på Girl with the dragon tatoo, så det passar sig faktiskt att vi bara är svenskar!

Här så får ni se lite bilder, de flesta från första dagen på kryssningen! Familjen <3




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar