söndag 22 januari 2012

Rockstar!

Har precis hoppat i mjukisbyxorna och ligger nu här i sängen, dricker rockstar, äter cupcake & kollar på paradise hotel! Härliga söndag! Hehe. Och dagen har väl gått i samma tecken. Tog sovmorgon och låg och kollade på film imorse, men vid två-tiden så tog jag tag och hoppade i bilen för att hämta upp Gesa, blev en tripp till Chillis! Restaurangen vi skulle käkat på i fredags men som då hade en kö på 45-1h, så blev five guys istället! Jag säger bara det, vill ni äta otroligt goda burgare för 5 dollar så är five guys stället! Något av de godaste jag käkat, så väldigt synd att de inte finns hemma :( Men ja, blev chillis idag istätllet, typ en mexikanskt/ amerikanska södern ställe med burgare, tacos, ribs osv. Riktigt god mat! Och detta stället ligger kanske 500- 1000 meter från från huset här.

Efter lunchen/ tidig middagen så kikade vi på Barnes and nobles en stund, jättehärlig bokbutik! Och sedan självklart ett stop på Shoprite innan vi drog hemmåt. Så nu ligger jag här på rummet, med en jäkla massa vrål från nedervåningen! Vi har nämligen en " amerikansk fotboll kväll" här hemma, The new York Giants är i final tror jag väl, så på bottenvåningen så är det all in, Go Giants, för typ 15 gäster. Det tar ut sin rätt säger jag bara!

Nej, åter till paradise, ska nog slänga in en film i datan snart också! Ha det fint! <3



Yes, jag köpte en " happy birthday cupcake" trots att jag inte fyller om förrän om 5 månder. Kändes bra för tillfället i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar