onsdag 25 januari 2012

Onsdag!

Hejhej! Onsdagkväll har redan vågat sig hit och det har gått extra snabbt denna vecka tycker jag! Kan dock ha att göra med att jag jobbat väldigt lite de senaste dagarna, och då går det ju lite extra snabbt!

Denna onsdagen har annars bjudit på gymmet, löpbandet idag! Kör varannan dag faktiskt, löpband/crosstrainern. Och idag var en sådan dag då jag hade väldigt mycket energi så jag körde på rätt så hårt faktiskt. Skönt när man har sådana dagar, de kommer väl för mig var femte/ tionde gång jag gymmar typ! haha. Drog sedan hem för att lite senare möta upp Line. Vi drog då till en au pair buddy som lämnar snart och hängde där ett tag! :)

Och sedan var det jobb ett tag såklart, en hot pocket till middag och vid halv åtta tiden så hämtade Gesa upp mig och vi drog till Rock and Joes. Vi kommer nog snart få VIP treatment både där, på DQ och på bion här! haha.

Nej men det var den onsdagen den 25 januari det, fast tja, lite till ska jag nog njuta av den då jag har lite kvar av ett paradise avsnitt att kolla på! Kvalitets tv på hög nivå det hör ni!

Ha det fint! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar