fredag 20 januari 2012

Fredagskväll!

Hejhej! Lyssnar på musik och njuter av fredagskvällen här borta i Jersey! Älskar känslan,bästa ju!

Måste också skriva att jag verkligen lämnade skolan med ett leende idag. Fick så många " hej" och leenden av både barn och vuxna, vilket är så otroligt roligt! En så liten gest men det gör så mycket, ska försöka att bli ännu bättre på detta för man vet ju hur glad man blir av det. Att känna sig sedd liksom. Lät ju kanske lite väl deprimerande men ni vet vad jag menar. Mer glädje åt folket!

Är ju föresten också bästa Elins födelsedag idag, 20 bast fyller hon den jäklen! Känns lite sorligt att jag missar firandet men jag önskar henne ännu ett stort grattis här ifrån! SYSTEMET, SYSTEMET! haha ;) <3

Nej, nu ska jag lämna huset och hämta upp Gesa! Blir middag ute någonstans och sedan bio i vanlig fredagstradition, underbart! 


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar