torsdag 26 januari 2012

Torsdagkväll!

Godväll, slänger upp ett snabbt inlägg här innan jag kryper till kojjs! Torsdagkväll redan och det är fredag här om ca en & en halv timme, härligt! :D Veckan har som sagt gått snabbt men fredag det tackar man aldrig nej till helt ärligt.

Och dagen har varit lite mörkt tycker jag. Har varit regnigt och grått sedan tidig morgon och det kändes som att det började mörkna här redan 15:00 typ, fyy. Men det glömmer vi nu och hoppas på bättre imorron, vädret gör ju rätt så mycket faktiskt. Varmt och strålande sol = stora förutsättningar för en bra dag! haha

Annars så har jag spenderat nästan hela kvällen & eftermiddagen med tjejen. J hade nämligen två aktiviteter på raken från 4:30-8, håll igång här ja! Så jag och A fick hänga hemma själva. Trevligt! Jag älskar också det faktum att vi alltid hamnar på mitt rum läsandes eller på datan/ tv:n! haha :) Till middag lagade jag köttbullar, pasta & tomatsås vilket var gott! Nackdelen då att jag stinker både lök och vitlök fortfarande Är ju så gott i mat men det stinker ju otroligt. Men tja, om jag klagar nu så är det nog ingenting emot vad personen på löpbandet bredvid mig kommer att göra imorron! haha, nej nu så är det dags att tänka på refrängen här!

Hörs imorron, fredag! :D


puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar