måndag 9 januari 2012

Måndagskväll!

Hejsanhejsan! Hoppas allt i fint trots snöovädret hemma i svealand, lite typiskt är det ju ändå att det kommer lagom till jobb/ skolstarten. Måndagkvällen är kommen här och jag ligger mätt och belåten i sängen och funderar över om jag ska låta boken, vårlik, eller det sista av mission impossible 2 förgylla det lilla som är kvar av måndagen innan jag kryper till kojs. Lutar åt  boken, men Tom Cruse är ju inte fel han heller som Enny påpekade innan idag, haha! Frågade också tjejen idag om hon kände till Tom Cruise, hon tänkte efter och sa sedan " Nej, men jag känner till Taio Cruz" . Haha! Känns lite som alla de gånger en lite äldre människa frågar om man har hört/ känner till någon, man har aldrig ens hört talas om namnet och tvingas svara nej, och sedan så kommer det tradiotionella att " aha, du är nog för ung". Fast, denna gången så var det jag som tvingades inse detta faktum. Lite roligt var det!

Denna måndag har spenderats på gymmet, sprang 1 timme på rullbandet imorse, på biblioteket, brukar nästan alltid passa på och låna lite bra filmer till veckan som kommer. Framför datan/skype i ett antal timmar och sedan med näsan i tvättkorgen för att fixa tvätten sen i helgen. Och nu på kvällskvisten så spenderade jag min tid med Gesa på Friendsly's. Blev en stor sunday med kit kat, grädde, hot fudge! Underbart, och eftersom att jag tycker det känns bättre att äta onyttigt då man firar något så kom vi på att vi kunde fira hennes 5 månader i staterna, så ja. Det var därför helt enkelt!

Nu blir det boken eller film, har fortfarande inte bestämt mig.
puss och godnatt! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar