tisdag 10 januari 2012

10 januari

Tjohopp! Tisdagen är här och den har bjudit på träning, sömn ( var nedrans trött när jag kom hem från gymmet) nudlar och kyckling till lunch, tvätt, matlagning till barnen, skjutsning till aktiviteter och sedan på kvällskvisten en dejt med Gesa och Line på Rock and Joes! Där Line och jag bland annat bestämde en rolig grej som vi ska göra snart! :D

Annars har inte jag så mycket mer att tillägga, vädret är kyligt men soligt! Förmodligen största skillnaden från Sverige där jag ofta tycker det är molnigt/ grått på himlen under vinterhalvåret. Här är det faktiskt oftast klar himmel, även om det är riktigt kyligt ute! Kan ju också bekräfta att jag blivit lite av en entreprenör för Sverige! Jag och A har nämligen gjort en deal, jag ska duka av hennes tallrik från bordet 2 gånger denna vecka och i gentjänst så ska hon sprida ryktet om att Sverige vann JVM i hockey! haha. Fick nämligen reda på att tydligen så är det ingen alls häromkring som verkar känna till detta faktum, så att A sprider ryktet kan ju inte skada! Idag berättade hon att hon kört på taktiken " Tjena, visste du om att Sverige vann JVM i hockey?" haha! :D

Nehej, nu kallar sängen.
Godnatt på er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar