torsdag 5 januari 2012

Ett halvår i staterna, check!

Halloj, hoppas allt är bra! Själv så sitter jag här och kollar på hockeyn vilken är både frustrerande och spännande! Jag har ju också lite tur för här så sänds det i vettig tid, hemma så är ju klockan verkligen mitt i natten nu och matchen är fortfarande verkligen inte avgjord! Men det är bara till att hålla tummarna och säga, GO SWEDEN!

Annars så firar jag ju faktiskt ett halvår i staterna idag! Och tänker jag tillbaka på dessa månader så känns det verkligen som att de varit de snabbaste i mitt liv. Men samtidigt några av de längsta, känns som att jag har varit här hur länge som helst. De har också varit några av de jobbigaste och bästa månaderna, en salig mix av allt måste jag säga! Men vilken erfarenhet de har varit, vilken utmaning och uppevelse!

Fotona från kryssningen kommer imorron!
puss

UPDATE: GUUUUUUUUUUUUUUUUUULLLLLDDD! :D Sverige, vårt lilla land tar  för första gången på 31 år JVM guld! Fy fan va vi är bra! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar