söndag 18 december 2011

Söndagkväll!

Tjenare på er! Lämnar ett kort inlägg här innan jag släcker lampan för ikväll. Är ju trots allt jobbdag imorron!

Söndag idag ju, vilket har inneburit några timmars jobb för mig. Familjen, förutom tjejen, skulle nämligen åka och kolla på the Giants, Amerikansk fotboll, idag. I typ 0-gradit väder! Puh. Så jag och tjejen var hemma och myste lite istället. Spelade deras nya spel, mind control tror jag det hette. Då man med " hjärnans kraft" skulle styra en boll åt den andra spelarens håll. Den som koncentrerade sig mest vann. Förlorade ganska så hårt, men det skyller jag mest på att det ju omöjligt kan fungera. Man hade en remsa kring huvudet och sedan en censor som man fäste i örsnibbarna liksom!? Väldigt mystiskt spel. Vi bakade sedan rosa kakor i A:s Easy bake maskin och kollade på Shrek och Scooby doo. Ibland är jobbet hårt.

Efter att jag droppat av henne på kalas så var jag off för dagen, vid typ 4-tiden. Och lite efter det så hämtade jag upp Gesa och Line och vi drog vidare för lite glass och söndagshäng på DQ. The place to be in clark! Helt klart. Efter det så blev det snack shopping på Shoprite och sedan bio, ( med popcorn och energidryck! <3) Sherlock Holmes!

Mycket mysig avslutning på veckan!

Nej men nu säger jag godnatt, måndag imorgon som sagt! ( Även om jag medger att det är liiite lättare att stiga upp just denna vecka! :D)

Ha det finfint! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar