torsdag 28 juli 2011

Ångerfull och proppmätt

Tjenare igen! Hemma efter en mycket trevlig kväll i Westfield! Hängde först med Fatma och käkade burrito och en jordnötsmousse bomb. Riktigt trevligt! Och redan då var jag proppmätt. Sedan mötte jag Nathalie för lite snack och promenad, och då så kunde jag ej hålla mig utan beställde en jordgubbsmilkshake, så nu kan jag knappt röra mig, haha. Åt nämligen kvällsmat innan jag lämnade huset också. Så imorn så kickstartat jag med kickboxning, vilket förhoppningsvis kommer göra susen. På senaste tiden så har jag verkligen haft känslan av att vilja ut och gå/motionera! Vilket jag nog aldrig känt förut! Det liksom kryper i en, antar att det är för att jag vant mig vid att gå med vovven varje dag!

Men en trevlig torsdagskväll helt enkelt som jag tror kommer avslutas med lite tv. Hittade dock också The new Jersey driver manual i lådan här så att jag antar att jag måste börja plugga på det snart också, lite mindre roligt sådärr. Längtar till jag har körkortet i handen!
Men, godkväll!


I ett cafe här där jag köpte den makulösa jordnötsmousse-bakelsen! Check in tårtorna föresten! Det är ett farligt liv man lever här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar