fredag 29 juli 2011

Shaky!

Tjenatjena! Gick på ett kickboxnings-cardio-pass imorse vilket var cirka 1000 gånger jobbigare än zumban! Sjukt jobbigt! Och när vi gjort en sak, låt säga 20 hopp eller sparkar, ja då fortsatte vi bara med nästa jobbiga grej. Det var alltså inga pauser! Grymt jobbigt alltså, och jag kände mig som den mest otränade av alla där, vilket jag också till 99% var. Jaja, ska nog akta mig innan jag klagar över att något är för " lätt" här. Det får man uppenbarligen betala hårt för.

Har precis varit en sväng på Shop right och inhandlat 2 mega munkar. Jag kan verkligen inte motstå det! Och efter det passet så behövde jag kalorier för att inte dimpa. Föresten, fredag idag igen! Och denna veckan har gått lika fort som förra ärligt talat. Får se vad jag hittar på ikväll, kanske blir lite mat ute någonstans.

Ha de bäst!
Yes, som sagt. Omöjligt att motstå! Och jag borde kanske döpa om bloggen till " Johannas matblogg"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar