söndag 17 juli 2011

The Jersey garden outlet!

Idag, söndag, spenderades på Jersey garden outlet! Ligger väl en 20 min härifrån, fast vi körde lite fel så körde väl dit på en 40 min, haha! Och väl där så blev det är jäkla massa shopping, för mycket shopping. Ville inte bränna hela min lön, men måste säga att jag nästan gjorde det. Men jag behöver det mesta av det jag köpte, tror jag i alla fall. Köpte mig i alla fall en ny mp3, vilket jag behövde (den andra crashade i måndags) samt kläder och skor. Skor behöver jag iof också eftersom att mitt ena par inte har ngn häl, och mina gympaskor ligger hemma i Sverige. Var tvungen att offra dem för att få ner vikten i resväskan, den vägde 30 kg och fick väga 23, not very fun! Drack den godaste shaken jag druckigt på länge, jordgubbe-banan! Och sedan så körde vi förbi IKEA en sväng vilket var riktigt roligt! Jag svär att jag trodde att jag var tillbaka i Älmhult för en stund där allså, men när vi gick ut och träffades av 30 grader, klockan 18, så förstod vi att detta inte var fallet!

ett spöke!?


En riktigt fet god shake!
@ Ikea, är mandeltårta ens svenskt?
Haha, på IKEA så hade dem svenska "kräftskiveset" innehållandes bland annat ett häfte med swedish snapps songs! De flesta andra låtarna var på engelska, men helan går var banne mig på svenska, status!

Den traditionella svenska hej då- skylten! Men what, hä dö? Yea, right. . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar