måndag 18 juli 2011

warm weather warmer weather

Är verkligen stekhett ute nu, en sådan värme som är asnice när man är vid havet eller poolen, men som är plågsam då man springer ärenden osv. Men ska inte klaga, är riktigt nice att veta att man var dag kan spinga omkring i shors och kortärmat, utan att frysa! + att man kommer undan med solglasögon var som helst också! Big plus!

Idag så har vi också kört och kollat in YMCA gymmet här i city, och vilket gym! När jag sa att jag funderade på att bli medlem där så fick jag en guidad tur av receptionisten, haha! Riktigt bra utrustning och då man blev medlem där så fick man också gratis zumba, cardio och massa andra gympa pass, inte helt fel ju. Var dock lite roligt för kvinnan i receptionen berättade då vi tog rundturen att jag kunde bli " guld medlem" om jag ville. Vi gick in i omklädningsrummet för dem som var guldmedlemmar, och jääklar! Det fanns ett helt gym i omklädningrummet! Där fanns jacuzzi, pool samt gratis tvättning av gymkläderna. Och blev man guldmedlem så ingick också gratis barnpassning, haha! Att bli guldmedlem var dock lite för mycket för min budget, men jag tror att jag ska signa upp för ett " silver medlemskap" i veckan! Kan behövas här då man knappt motionerar någonting här.

Bild från poolkanten i fre! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar