torsdag 14 juli 2011

So, what do you wanna mix it with?

Blev en amerikansk diet idag, nämde jag att jag blandade den glass jag tog med reses peanut butter cups? GOTT! Vi gick nämligen till glassbaren där man kan blanda glass med med man vill, oreos, cocos, sokervadd, you name it! Lite annat än glassen på Time där typ daim-glassen är det lyxigaste valet.

Shoppade också lite på Victoria secret och i ngn sportaffär. Ska nämligen ut på powerwalk snart med 2 svenskar, och kom på att jag inte ens har med mig några sportklädder. De ända, någorlunda billiga tjejshortsen de hade på stället var knalloranga, så fick gå till herravdelningen och köpa ett par istället.Kanske inte var det smartaste köp jag gjort, men det var ett impulsköp. Så ikväll rockar jag på i herrshorts och i ett Sverige linne faktiskt! Måste ju representera sitt land ju! Särskilt när vi faktiskt vann över USA i onsdags, moahaha! ;)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar