lördag 30 juli 2011

Utgång i New York city babyy!

Tjenare! Precis vaknat upp, klockan 8, och jag har stora problem med att ens hålla ögonen öppna. För igår var jag nämligen ute och testade på nattlivet i New York city! :D Blev en impulsgrej! Och det var otroligt! Vi körde in till stan vid 11-tiden, var riktigt gött att ta bilen och på det sättet slippa komma hem med tåget vid 8! Dock så var frissan en helt annan än vad den var innan eftersom att vi körde nercabbat hela vägen! Men förstår ni vilken känsla det var att komma glidandes i en cabbe halv 12 på natten i New York, amazing! När man först kommer till stan så ser man nämligen alla dessa enorma skyskrapor uppenbara sig på andra sidan floden. Det är en nästan obeskrivligt. Vi körde sedan över bla the Brooklyn-bridge och china-town för att komma till klubben Pacha! Var en otrolig upplevelse kan jag säga och jag har fortfarande lite svårt att smälta grejen, haha! Men, orsaken till att jag är uppe med tuppen nu då. Ska nämligen till the mountin-creek waterland idag med hela familjen! Och de packar in väskorna i bilen NU så jag måste lägga på ett tempo och dra! Vädret är super så hoppas på en toppendag!
ha det bäst!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar