söndag 31 juli 2011

Tarzan swings, check!

Tjena! Sov allt för länge idag, men tror trots allt att det behövdes efter i fredags och igår! Var helt skakig igår, så trött jag var, hehe. Var i alla fall ett riktigt roligt besök på monutin-creek waterland igår! Ångrar dock att jag lämnade kameran hemma för stället och omgivningarna runt omkring vad jätte vackra! Stället låg nämligen, som man kanske förstår utav namnet, uppe i bergen! I New Jersey då. Och alla berg/ kullar var täckta av grönska. Såg också någon/ några sjöar när vi åkte dit som låg så fint nedanför kullarna. Otroligt vackert och grönt, inte konstigt att Jersey har smeknamnet " the garden state" Det förstår man när man åker omkring i staten lite. Åkte några häftiga slides, bland annat en funnel-slide, alltså en rutchbana formad som en tratt! Haha. samt några colorado-river rides där man satt på en badring hela vägen ner. Riktigt skojj! En gång när jag åkte så hamnade jag baklänges precis då jag åkte ner för den värsta backen, det var mindre roligt! Men, det värsta/ roligaste jag och barnen gjorde var att hänga oss i en linbana och sedan kasta oss ut från en bro och flyga ner i vattnet! Haha! :D Yes, vi testade nämligen på the Tarzan swings! Fattar inte ens att jag gjorde det! Och än mindre att barnen vågade! De var lätt de minsta som gjorde det och en fotograf som fotade hoppen sa att de var de minsta han någonsin hade sett göra dett! haha. Så när de swingade sig ner i vattnet så applåderade hela publiken! Yes, det var en fet publik också, haha!

Nu ska jag ner och laga till lite orange chicken som jag fick med mig hem från kinarestaurangen igår, här är det ju helt normalt så varför inte ta med resten hem liksom. Orange chicken är föresten sååå gott! Friterad kyckling i sötsås kan man nog säga att det är, fett gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar