torsdag 14 juli 2011

Mätt...

Tjo, lovade ju liter bilder från Westfield så här kommer några.Kanske inte riktigt ger staden den rättvisa den förtjänar, men ändå! Känner mig dock riktigt seg just nu, har nämligen käkat både lunch, brownie och glass. Plus att en jag har en cupcake här på rummet som står och väntar på mig. Vilken diet alltså.

Westfield!
vet inte riktigt varför man ser en massa sådana här gula skolbussar nu när det är sommarlov, men det gör man iaf! :)


Käkade lunch på Panera, sååå många olika brödsorter!

Men trots detta bestälde jag en nudelsoppa, och detta är vad jag fick? Var tvungen att gå och beställa en toasted bagel för att bli mätt.. + brownie!
Gick sedan in på Crumbs, cupcake affären! Checka in storleken på dessa bjässarna, tror man äter dem som tårta..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar