torsdag 28 juli 2011

Zumba!

Hellåå bloggen! Idag så har kidsen sleep over på camp vilket innebär att jag fick dagen off idag! :D Innebär också att jag inte börjar jobba imon föränn 16:30, amazing! :D Så efter att jag släppt av barnen så tog jag bilen till gymmet för ett zumba-pass, hehe. Det var helt okej men det kändes som att hela passet var anpassat till de lite äldre som också körde passet, vilket gjorde det lite mindre jobbigt. Men det var helt ok. Körde också lite styrkeövningar på maskinerna där nere efter att passet var klart. Föresten, en av de personliga tränarna på gymmet är en exakt kopia på Ryan Reynolds! Gör det lite roligare att gå till gymmet varje dag!

Körde hem och nu så precis lagat och käkat lite tacos, såå gott! Ska slappa lite till och sedan ska jag köra till de stora mataffärerna, som inte bara har mat utan kläder, electronik, mm också! Dessa plus mc-donken, dunkin donats mm ligger nämligen inte mer än 2-3 minuter härifrån, vilket jag inte klagar på heller. Ska se om jag kan köpa en munk, lite Ben & jerrys kanske, kostar ju bara ca 25 spänn här! Samt ett lås till gymmet.

Föresten, låten How to love-Lil Wayne, spelas hela tiden här, riktigt bra! :)


Från igår! Min kompis till höger gjorde robot dansen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar