onsdag 13 juli 2011

What's my name?

Onsdag, och har precis varit och ansökt efter ett social security number och varit ute och käkat lunch! Blev italienska kyckling och ostwraps, smarrigt! Blev dock lite strul med mitt namn då jag skulle fixa mitt social number. Heter nämligen Malin i mellannamn, vilket också är namnet som står först skrivet i passet etc. Så då jag berättade att mitt namn egentligen är Johanna så blev de lite strul. Kunde inte skriva Johanna, eftersom att detta inte står först i passet, så jag fick heta Malin helt enkelt. Sedan så kunde de inte printa ut hela mitt namn, eftersom att det var för långt, så de var tvugna att kapa av de sista 2 bokstäverna i mitt namn= Johan, haha! Så kalla mig Malin, Emma Johan Andersson! ;)

Ikväll så är det familjedag på barnens camp så dit ska jag ikväll, blir lite intressant att se och jag tror de skulle bjuda på grillat, gött de ju! :) Och fram tills dess lite chilldill.
Berättade jag föresten att jag år yogurt igår med smak av tårta? Yes, för det gjorde jag. Var en otrolig upplevelse.



Möttes av denna syn på vägen, lagligt?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar