måndag 25 juli 2011

YMCA och skyyype!

Tjo! Har precis käkat lite efter att ha skypat med bästa familjen! Helt otroligt att se dem och helt otroligt att man ens har möjligheten att se dem, hemma i Sverige tusen mil härifrån. Tekniken är sjuuuk, vilket är bra! :)
Fick också brev hemifrån i fredags! :D En dubbel namnsdagspresent eftersom att jag har haft hela 2 namnsdagar denna vecka, lite ska man tjäna på att ha 3 namn ju! Var i alla fall sjukt kul att få någonting hemifrån! :)

Imorse så tog jag mig också lite tid för en work out på YMCA! Lyckades nämligen skriv in mig där idag. Sprang på löpbandet i 20 minuter, tills jag inte kunde känna benen längre, och sedan så rundade jag av. Jag kan säga det att när jag skulle gå till bilen sen så kändes det verkligen som att jag svävade, kunde inte ens känna mina ben, haha. Det är vad som händer efter att man spenderat ett antal dagar i USA! ;)

Nu blir det lite snack, " chips" innan jag kör till biblan för att lämna de filmer jag lånade där förra veckan, hoppas att idag var sista dagen och inte i fredags. Ska nog också se till att låna hem lite fler filmer, gratis är gott eller? hehe.
Hasta luego amigos gorditos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar