torsdag 21 juli 2011

Mini Honey!

Tjo! Klockan är 21:50 här nu men det känns lätt som att klockan är över midnatt. Vet inte om detta är för att jag stiger upp ganska så tidigt eller om det beror på att solen går ner så tidigt. Det är verkligen något som tål att tänkas på, haha! Är förövrigt ledig imorron efter att jag lämnat av barnen, hur trevligt som helst. En ledig fredag! :D Får se vad jag hittar på!

Yes, så ligger utslagen i sängen, lyssnar på spotify och gosar med den ända hund jag har i min närhet för tillfället, mini Honey! Som Ingegerd och Helmurt gav mig dagen innan jag åkte! Jag lyckades trycka ner henne i resväskan så här ligger hon nu, bredvid mig och glassar. Inte lika bra som the real deal såklart, men hon funkar än så länge, haha.
Nej, nighty nighty! Imon ärre fredag! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar