tisdag 26 juli 2011

Scary monsters and nice spirits

Tjenare! Sitter här med amerikanska pannkakor och kollar på ngn amerikansk tv:show. Tänker nog byta snart dock. Familjen är nämligen med i ngn live undersökning kollar vad alla i familjen kollar på. Jag måste därför alltid klicka in nr 3, för att visa vad just jag kollar på. Och vi ska representera 50 000 amerikanska hushåll, haha. Så jag känner pressen. Ska nog byta till BBC eller NBC snart...

Är ännu en gång helt utmanglad. Körde ett regält pass på gymmet i förmiddags och det känns. Och även om de är riktigt jobbigt att träna, särskilt när jag har haft ett uppehåll på 2-3 månader, så är det faktiskt lite roligt också. Är faktiskt underhållning att se alla muskelknuttar och hemmafruar som hänger där varje förmiddag. Dessa hemmafruar, riktigt vältränade eftersom att de har all tid i världen att ägna åt träning, ser man ju inte i Älmhult allt för ofta. Det är verkligen en helt annan värld här.

Nu ska jag nog lyxa till det lite med en sunday eller liknande från snacks förrådet, har ju faktiskt varit och tränat idag. + att jag behöver det för att lindra bitterheten av att familjen befinner sig i Sicilien just nu. Antagligen tuggandes på god pizza eller lasagne. Jag undrar vad klockan är där nu? Antagligen Sverige-tid, eller Sverige -1h kanske..
Jaja, snacktime!


Lagade dem helt själv! Det var inte så svårt. Behövde bara addera vatten, skaka och sedan var de redo att stekas. Hemmagjorda pankakor alltså! ;) hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar