söndag 17 juli 2011

Six flags!

Tjenare bloggen! ;) Har inte uppdaterat här på ett bra tag nu men det beror på att jag verkligen har hållt mig sysselsatt denna helgen! Känner väl att det är lika bra att passa på när man är här, trots att jag kommer hänga i USA ett bra tag framöver med. Men i alla fall, igår så följde jag med familjen till Six flags, en riktigt fet nöjespark som ligger i New Jersey, ca 1 timmes bilfärd från huset! I parken så hade de ett antal feta rides, bland annat Kingda ka, " El toro" världens snabbaste och längsta bergodalbana, vilken jag åkte! Var lätt det häftigaste häftigaste jag någonsin åkt, även om jag skakade i flera timmar efteråt, hehe. Parken hade också en massa karuseller liknande de vi har på lisseberg, typ Colorado, floomride etc. Skillnaden när man åkte karusellerna här var dock att man faktiskt ville bli blöt, var nog lätt en 40 grader igår!

French fries, cheeese and bacon!


El toro, som jag faktiskt åkte! Ser ni stupet, ser ni stupet!? Det var som balder fast med en lutning på 20 grader till, minst en 85 graders lutning! haha.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar