torsdag 14 juli 2011

Busy streets

Tjo! Igår så följde jag med familjen på camp och efter det så åkte vi till en liten stad som låg en bit därifrån. Och snacka om häftigt! I denna stad,eller town kallar man det nog snarare, så låg en av de häftigaste affärer jag varit inne i! Trodde inte ens att det fanns sånna affärer fortfarande, men det gjorde det visst. Det var nämligen en begagnad bokaffär, med en supercool atmosfär! Om ni tänker på de små butikerna i Harry Potter så fattar ni stämningen! Där hängde rustningar och gamla kompassser på väggarna och där fanns urgamla böcker. Kändes som man gick i en butik fylld av gamla kulturskatter! Var grymt häftigt. Suger dock lite att jag glömde kameran hemma, tog lite foto med mobilen, men dessa kan jag inte ens föra över till datan. Så synd att de större bokföretagen konkurerat ut de flesta sådana här butiker. De är ju döhäftiga.

Yes, klockan är kvart i 12 här och snart så sticker jag ut på lunch med en svenska! Tänkte ta med kameran och ta lite bilder på Westfield, så ni får se var jag faktiskt bor nu!
Hörs senare! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar