fredag 4 november 2011

1 veckas höstlov!

Godkväller! Sitter här och njuter av att jag faktiskt har en veckas ledighet nu! Familjen sticker nämligen till florida tidigt imorgon bitti, och jag får inte följa med, vilket resulterar i en veckas ledighet! Har väl inte klurat ut så mycket vad jag ska göra förutom att ta det lite lugnt och typ vila upp mig eller något, alltid skönt ju. Men jag har en känsla av att huset kommer kännas mycket tomt mycket snabbt.

Dagen har annars varit som en vanlig fredag med träning imorse och skjutsning till aktiviteter på kvällningen. Föräldrarna var också borta ikväll så jag jobbade hela kvällen, eller till 8 då barnen gick och la sig. Men ja, ha en superskön helg hörni! Jersey & Sverige har nog ungefär samma temperatur nu för jag hörde att ni haft det ganska så milt hemma hittills! Termometern visar att vi ska få högst 12 grader imorron, så får ni det också så är det nog ett tecken av något slag.

Nej nu vimlar jag för mycket, godnatt alla fina!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar