onsdag 23 november 2011

Thanksgiving show!

Hej och hå! Blir ett ovanligt tidigt inlägg idag eftersom att jag beslutade att bojkotta gymmet imorse. Fanns helt ärligt ingen tid till det!

Barnen går nämligen kortdag idag, och slutar redan 12:3o, och innan dess så ska de ha en thanksgiving show på skolan, som börjar vid 11. Och innan jag sticker dit och kollar på denna, planerar att sticka ganska så tidigt så jag och Gesa får bra platser. Både A och J har nämligen blivit speciellt utvalda i sin klass för att uppträda " the turkey-tango" ( Har hört att det ska vara rosor inblandade) Så tänker jag få lite tvätt ur vägen. Så ingen tid till träning idag, känns riktigt ovant faktiskt. Det är nog det bästa med min träning, jag har gjort det till rutin nu. Och då blir det inte att man beslutar att skippa den titt som tätt. ( Med undantag idag då, hehe)

Och efter att vi kommit hem idag så blir det mat innan både jag och barnen ska skypa med familjen hemma för första gången! :D Ska bli riktigt kul att de äntligen får se varandra! Lite udda dock att skypa med familjen och snacka engelska, haha.

Och det är väl i stort sätt vad som händer idag.Eller ja, efter att jag slutat så blir det antagligen lite kik i affärer med Gesa. Jag planerar att köpa vinterjacka bland annat. Och kanske att det blir lite packning idag också, eller tja, det måste det ju nästan bli! Imorron är det thanksgiving och på fredag sticker jag! Så ja, att packa får jag också ägna mig åt idag!

Nu mot duschen,
ha det finfint! <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar