tisdag 15 november 2011

Hänger med tvättberget..

Hej vänner!

Tisdagen är här och jag har redan hunnit med att gymma, sprang på löpbandet en 35 minuter, duscha, käka frulle och slänga in en tvätt. Och nu så sitter jag här med en stor hög tvätt framför mig som måste vikas. Kul. Men jag brukar alltid vika till någon bra film eller något liknande för då blir det faktiskt betydligt roligare. Men kul är det inte, och det värsta är att det ju aldrig tar slut. Man använder, slänger i tvätten, tvättar, viker, använder, slänger i tvätten, etc. Den onda tvätt-cirkeln typ.

Annars så känner jag mig faktiskt väldigt nöjd med klippningen igår! Vet inte varför, om det är vattnet här eller något, men mitt hår har blivit så sjukt slitet sedan jag kom hit. Även om jag aldrig fönar det eller använder plattången längre. Sjukt irriterande! Så det ända man typ kan göra är ju att klippa topparna och hoppas att det blir bättre. Yes, får väl försöka intala mig själv det i alla fal.

Nej, nu ska jag återgå till tvätten. Tror faktiskt också att jag kan få njuta av ett nytt gossip girl avsnitt till detta, missade det nämligen igår. Inte helt fel ju!

Ha det fint, puss!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar