söndag 6 november 2011

Söndag!

Tjenare! Sitter här och kollar på Real world och masserar fötterna lite, har nämligen gått en himla massa idag, mer än jag någonsin gått här tror jag ( om man bortser från gymmet)

Idag har nämligen sett ut som så att jag tog sovmorgon, fick ju till och med en extra timme idag på grund av vintertiden! Käkade ett fat gröt och sedan, vid 3 tiden, så gick jag ner till downtown för att möta upp Line, notera gick! Gick sedan till stop and shop för att hyra film, blev bad teacher. Och sedan stack vi till Subway för mat och för att möta upp Jenny. Vi tog en lång power walk och hamnade tillslut hemma hos Line för att kolla på filmen, den var bra tycker jag, lite rolig!

Hamnade sedan här hemma för en bagel och nu så sitter jag som sagt och kollar på någon dokusåpa. Trodde faktiskt att de skulle sända MTV music awards ikväll här men det sändes ju vid 8-tiden på Irland så jag måste ha missat det, ska försöka se reprisen imorron!

Imorgon blir det en lite sovmorgon tills jag sticker till gymmet, är ju ledig hela veckan!

Ha det jättefint! <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar