onsdag 2 november 2011

Hösten är här igen!

Tjena vänner! Solen lyser fint utanför fönstret och det är nästan så att jag vågar säga att det är en perfekt höstdag ute idag! Träden skiftar från grönt-rött och då solen skiner på dem så riktigt lyser löven, hösten är fin!

Annars så sitter jag här och äter toast och yogurt, eller äter och äter, snarare kränger! Var och tränade imorse och bestämde mig för att köra i 5 minuter extra på löpbandet, och ja det kändes! Kom sedan hem och duschade och bestämde mig sedan för att fixa i ordning barnens byrålåda med kläder, gick inte ens att stänga den ordentligt innan, så det har jag fixat med tills nu. Vilket då resulterade i en rejäl hunger. Blir nog en 3x hungrigare efter träning tror jag. Gott med käk i alla fall!

Föresten, kan ni förstå att det redan är den 2 november!? Tycker det känns sjukt, tiden flyger. Om bara en månad så börjar julkalendern och den 24 dagar långa nedräkningen till jul!
Och nu i november så infaller ju en av amerikanarnas största helger, thanksgiving! Är dock just den helgen jag åker till Washington D.C, får väl se om vi hittar en sådan buffe i huvudstaden någonstans, vill ju hemskt gärna smaka på deras välkända kalkon och tranbärssås! haha.

Nu blir det nog ytterligare ett antal avsnitt av 4-stjärnors kök, så bra ju!



Ute med min snygga mössa jag köpte i Canada!

1 kommentar:

  1. Tja ba Johanna!
    Nu verkar det som om vädret over there och i Älmhult är detsamma. Vi har haft en riktigt mild höst. 15 grader igår. Snygg mössa........
    Hälsar
    Jan

    SvaraRadera