tisdag 22 november 2011

Tisdagkväll, Oboy och pepparkakor

Då det är riktigt ruggeväder ute, har regnet hela dagen och är svinkallt! Så känns det extra mysigt att vrida upp mitt gasol element lite extra ( jo, har ju tyvärr inte möjligheten att elda brasa här) och krypa ner i sängen tillsammans med lite webb-tv, oboy och pepparkakor! Det är en sak som är riktigt positiv med hösten/ vintern, det blir det plötsligt så mycket mer lockande och mysigt att vara inomhus! Något som nog sitter långt in i benmärgen på oss. Tänk på tiden då vi levde som grottmänniskor tex, hur glad var man inte då om man både var varm, mätt och trygg. Maslows behovstrappa, våra allra mest grundläggande fysiska behov. Men nog snackat om det.

Nu ska jag återgå till SOS Västkust! Och sedan tror jag att jag kommer avverka några sidor i boken " En dag" Line och jag läser nämligen samma bok och jag måste ju läsa klart den före henne! haha, men bra bok verkligen! :)

Godkväll på er! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar