måndag 7 november 2011

Semester..

Halloj! Sitter här och har precis käkat lunch som bestod av kycklingklubbor och nudlar, var gott! Har ju semester nu så det är väl egentligen mest därför som jag käkar riktigt mat redan nu, annars brukar jag stå mig på ett fat gröt, någon macka + godis till klockan 5 så barnen är hemma och vi äter middag. Brukar inte riktigt ha orken till att stå och laga mat 2 gånger per dag, även om det helt klart hade varit det bästa.

Så ja, kunde ju ta lite sovmorgon imorse eftersom att jag är ledig så vid halv 9 så steg jag upp, drog en bagel och stack sedan till gymmet för att möta upp Line för lite morgongymnastik. Är faktiskt värt det att stiga upp lite tidigare för att sedan ha träningen avklarad! Efter gymmet så körde jag till Shop and stop för att returnera filmen sen igår och sedan blev det hem och chilla. Har inte gjort så mycket annat än att tvätta kläder och laga mat. Får väl se vad jag hittar på resten av dagen, blir nog lite film, lite underbart svenskt godis och sedan senare ikväll så ska jag möta upp Gesa för att visa henne YMCA, hon ska nämligen bli medlem antingen där eller på JCC, det judiska gymmet. Och JCC var tydligen snäppet billigare så jag får väl se om jag lyckas övertala henne att välja the Y, kan ju kanske visa henne " guld omklädningsrummet" med gratis barnpassning och tvättning. Kan ju passa en au pair faktiskt!

Hörs hörni!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar