tisdag 22 november 2011

Himlen blå, vill jag nå, när jag fångas utav vinden..

Tjena tjena alla glada!

Sitter i sängen proppmätt efter lite gott käk. Lyxade till det lite extra idag, brukar annars bara äta gröt eller någon sen frukost. Men idag så blev det pasta med hemlagad tomatsås ( med italienska kryddor, vitlöt och farinsocker så blir det otroligt gott) Toppade det hela med parmesan och där satt jag plötsligt i italien på en taverna någonstans. Haha, kanske inte riktigt men. '

Dagen har i alla fall sett ut som så att jag droppade av barnen på skolan imorse, i ösregn ska tilläggas! Och sedan så drog jag till gymmet och spenderade en timme där i min ensamhet. Line har nämligen gått och blivit lite krasslig de senaste dagarna. Så jag cyklade och läste min bok i en timma, bra tips det där om att läsa då man tränar föresten! Får fokusen från själva träningen lite! Om man nu vill det.

Styrde sedan kosen hemåt för en varm dusch, lite tvättning och sedan matlagning på det. Och nu ska jag fortsätta med att lyssna på lite skön musik innan det blir skype med familjen min!

Ha det fint! <3


Det här fick jag gratis på tågstationen i NYC," dream water" "OBS- får ej köra bil efter att du druckit detta." Tveksam på om detta kan vara så bra egentligen..

2 kommentarer:

  1. Hej
    Drick för all i världen inte det!!!
    Häll ut det innan barnen får tag i det!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Vad f*n Johanna! Läsa så länge borde vara olagligt!

    SvaraRadera