tisdag 8 november 2011

20 grader, sol!

Tjena alla glada! Sitter här och viker lite tvätt samtidigt som jag kollar lite webb-tv, grymt att alla kanaler börjat med det! Det är ju så skönt att få se lite svensk tv ibland, och inte bara se allt på engelska. Så ja, bugar och bockar för det!

Förövrigt så har jag haft ännu en väldigt soft dag! Fick en liten sovmorgon till halv 9 innan jag drog till gymmet. Blev crosstrainern, löpbandet och sedan lite styrka på det. Testade på en väldigt annorlunda crosstrainer idag där man istället för att göra en roterande rörelse med benen istället skidade, var jobbigare och mer intensivare, plus att det ser så himla fult ut tycker jag, men jag antar att man kan behöva lite variation ibland!

Efter att Line och jag var färdiggymmade så gick vi ut och möttes av en klarblå himmel, en 20 grader, ( snarare 25 i solen dock! ) och en stekande sol. Var helt underbart så vi satte oss på en bänk där utanför gymmet och bara njöt en stund. Sedan bestämde vi oss för att åka hem, duscha och sedan mötas i downtown för en frozen yogurt i solen! Underbart fint väder och i november med! Bara njöt hela dagen, kändes dock lite surrealistiskt eftersom att jag använde min mössa och vantar för bara två dagar sedan! hehe. Men sol är det bästa som finns. Oavsett om det är svinkallt eller jättevarmt, är det bara sol så är det ju fint väder! Åkte sedan hem och skypade med min fina familj innan jag satte på det senaste avsnittet av gossip girl, missade ju det igår då jag kollade på reprisen av European music awards! Hörde ni försten att NJ var med en liten sekund där, en av presentatörerna som hälsade så fint hit! Wooopwoop!

Nej, nu så ska jag nog gå ner och käka något innan jag beger mig in till downtown för att besöka Lord & taylor och sedan starbucks! Blir så grymt uttråkad av att bara ligga hemma helt själv. Så det blir skönt att göra något nu efter att jag har legat hemma och degat lite.

Ha det fint! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar