onsdag 16 november 2011

Ett regnigt Westfield..

Tjenare! Ligger här i sängen, mätt och glad, och lyssnar på lite go musik! Snart är det dock tid att börja lyssna på fina jullåtar, julen närmar ju sig med stormsteg! Vet inte riktigt hur det ser ut hemma vid det här laget, men här så har de redan börjat hänga upp stora julkransar längst central avenue till exempel. Älskar det! Men det kändes lite roligt att se dessa hänga och dingla i 20 grader, sol. Haha. Idag är dock vädret lite sämre med regnigt, blåsigt och grått väder och inte mer än 13 grader. Ruggigt!
De hade också smyckat starbucks, såg jag igår, med både små granar och julpynt. Julen är allt mysig!

Idag så har jag hunnit med både träning och en lunch i downtown. Stack till gymmet direkt efter att jag lämnat av barnen på skolan. Och väl där så blev det faktiskt en hel timme, vilket resulterade i nästan 7 km, på löpbandet! Kan ju säga att jag var lagom seg efter det passet. Men väl på löpbandet så är det faktiskt inte så farligt. Varje maskin har ju en tv så jag brukar alltid ställa in animal planet och kolla på " livet som" Och sedan så är det olika djur varje dag. Idag var det livet som pingvin tex. Faktiskt både roligt och intressant! Och pluset att man glömmer bort hur jobbigt det är!

Stack sedan hem för att duscha och efter detta så drog jag till downtown för att möta upp Judith för en lunchdate på Qdaba! Om ni inte har lärt er det vid detta laget så är det bästa stället för mexikanskt i Westfield! hehe. Satt där i en timme eller två och fick sedan springa snabbt som tusan till bilen, ösregn ute verkligen!

Nej, nu ska jag dra mig mot skolan för att hämta barnen.
Ha det fint! <3


För någon dag sedan då solen så sken så fint ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar