tisdag 29 november 2011

29 November!

Hejhej!

Just nu ligger jag mätt i sängen efter en skål med yogurt och flingor samt en våffla. Har också slutat för dagen faktiskt, även om klockan inte alls är mycket. Jag brukar alltid få sluta lite tidigare på tisdagar när barnen har så sena aktiviteter, har ingenting emot detta kan jag ju säga!

Och dagen har varit ganska så stillsam och skön. Velade ganska länge imorse om jag skulle till gymmet eller inte. Line hade möte och skulle inte dit och kände mig så himla utmanglad, varför vet jag inte. Men efter många om och men så beslutade jag mig för att sticka dit ändå. Börjar man ge efter och känna att " nej, idag har jag ont i huvudet, idag har jag ingen kraft" osv så är man körd. Eller rättare sagt jag är det. Det gäller att köra all in, så det blir av.
Har inte gjort så mycket annat idag än att tvätta sängkläder och kollat lite tv. Den nya säsongen av Kim and Kourtney take New York vill man ju inte missa! Funderar på att gå och besöka deras butik i city någon gång, lite häftigt ju!

Förövrigt så har jag en massa bilder från Washington och från thanksgiving paraden som jag inte hunnit lägga upp, så nu blir det en Washington D.C nr 2.

Blev inte alla bilder men några i alla fall! Tar ju så himla lång tid att lägga upp dem på bloggen tyvärr. Resten finns på fejjan!

Pusshej!




Iwo Jima memorial









World war two memorial















Hope diamanten!








Kan ni lista ut på vilken sida jag satt? ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar