fredag 11 november 2011

Friday night!

Hejhej! Fredag idag, härligt! Även om det kanske inte är lika härligt som vanligt då jag faktiskt har varit ledig hela veckan, då vill man ju oftast inte att det ska bli fredag liksom, men jag tycker ändå att det är skönt! Ikväll kommer familjen hem och på måndag blir allt som vanligt igen. Skönt med semester men nu så känns det helt okej att börja jobba igen.

Idag så klev jag upp vid halv 9 och stack sedan till gymmet för det vanliga morgonpasset. Crosstrainern blev det denna morgon, måste ju variera sig lite. Crosstrainer, löpband, löpband, crosstrainer. Så ser det ut, haha. Drog sedan hem för att duscha och käka frukost och sedan blev det skype för fulla muggar. Både med mormor & morfar och med familjen, så mysigt att se och prata med dem. Känns som att man förflyttar tillbaka till Sverige för några timmar då.
Efter skype så körde jag till downtown för att pröva lyckan hos frisören, hade inte bokat tid utan hoppades kunna få en tid nu ikväll, men nejdå. Där fanns inga lediga tider där inte. Lite synd, men jag bokade tid nästa vecka på måndag så blir av då istället!

Och nu så ligger jag här och lyssnar på lite go musik för att tagga till inför kvällen! Ikväll så blir det nämligen äkta amerikanskt hemmafest i Elizabeth! Så snart blir det duschen och sedan så kommer Line hit!

Ha en fin helg där hemma! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar