måndag 19 september 2011

Familjen kommer 22 december! :D

Tjena! Första dagen i veckan är nu avklarad! Dagen har gått riktigt snabbt tycker jag, ovanligt eller? hehe. Stack till gymmet imorse med Line, körde överkroppen idag, benen var nämligen fortfarande fett möra efter helgen! Vi har förövrigt också beslutat oss för att köra ett pass varje dag nu, ja vardag då ja, hela året/ tiden vi är här! Så ja, beach 2012! Nejmen, är man ändå ledig så kan man ju ändå lägga lite krut på träning. Med den dieten man har här så behövs det för att hålla kroppen i balans tror jag!

Stack sedan hem och skypade med familjen och jäklar vilket besked de hade! :D De kommer hit den 22 december!!! :D De har bokat en resa så de kommer hit, bor på hotell i New York i 3 dagar, där jag möter upp dem! Och sedan så tar vi tillsammans en kryssning som stannar i Florida och sedan går vidare mot Bahamas! Jag har levt på nyheten hela dagen och går omkring och ler när jag tänker på det! Känns så himla skönt att det faktiskt är bokat och att man kan ha det framför sig nu då de tunga, mörka höstdagarna börjar närma sig! Nu så blir det ju inte ens svårt att klara av de långa, mörka höstdagarna som vi har framför oss! Nej, jättehärligt! <3

Kvällen spenderade jag först i soffan tillsammans med barnen, vi käkade popcorn och kollade på Lassie! De hade inte sett den, eller ja ngn av versionerna, och det är ju förtusan en klassiker! Så sorglig dock, som jag minns den. Efter jag slutat som hämtade Gesa upp mig och vi drog till DQ för att dela på en brownie earthquake och en blizzard, svårt att säga vilken som var godast faktiskt! Men ja, bästa glasstället i USA, tillsammans med Flavaboom! ( för jag har ju ätit glass på alla ställen här liksom!) Nej, nu är klockan för mycket, och klockan ringer 7 imorron!

So long!

<3

2 kommentarer:

  1. Kul att läsa mat och nöjesbloggen. När hinner du med att jobba.....
    Jan

    SvaraRadera
  2. Tack jan! :D Hehe, det kan man fråga sig ibland! :p Ha de gött! :)

    SvaraRadera