torsdag 29 september 2011

Torsdag!

Tjo! Ligger i sängen och tar det lite chill efter att ha tränat med Line på morgonen, vi körde hårt både på crosstrainern och på maskinerna, puhh! Passade sedan barnen i en två timmar efter det så ja, skön dag hittills!

Och nu så blir det lite förberedelser inför morgondagens resa till Canada, Niagarafallen! Ska tanka mp3:n och sedan börja på packningen. Och sedan ikväll så ska jag och Jenny handla lite proviant till bussfärden, är nog en tio timmars resa ändå upp dit! Men det ska bli så himla skönt och skojj att komma iväg lite, längtar! D: Och i Canada är det ju bara 19-års gräns på pubben, inte helt fel heller!

Glömde föresten bort att berätta vad som hände i går i simhallen. För det första så ser vi bara asiater när vi kommer in i simhallen. Vet inte om det var någon speciell kväll, eller så var det kanske bara en slump. Men lite mystiskt var det. Vi börjar simma och efter ett tag så frågar badvakten om jag ville låna ett par simglasögon, och visst säger jag. Och så får jag ett par barnglasögon, japp....

Står sedan och duschar när två tjejer går förbi oss och brister ut i gapskratt när de kommit en 20-meter iväg. Yes, trippel touchdownn!

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på tv lite innan jag sticker till biblan och sedan till Jenny!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar